sobota, 5 października 2013

Wstęp

Witam :D Pierwszy raz odważyłam się założyć bloga, na którym będę publikować swoje prace. To była dość pochopna decyzja, której teraz troszeczkę żałuję. Moim zdaniem, nie mam za grosz talentu pisarskiego. Mam dużo opowiadań na moim komputerze, których nigdy nie publikowałam, gdyż pisałam je tylko dla siebie. Nie chciałam, aby ktoś komentował to, co robię. Teraz to się zmieniło. Chcę, abyście ocenili moją pracę. Jeżeli okaże się, że jednak mam rację i mój "talent" pisarski jest do bani, po prostu usunę tego bloga.
Głównymi bohaterami mojego opowiadania będą - Sasuke Uchiha i córka Kakashiego Hatake - Naomi. Mam nadzieję, że wam się spodoba. :) Komentarze będą bardzo mile widziane :>
 Prolog najprawdopodobniej pojawi się w tym tygodniu -także, do zobaczenia! :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz